30 October 2008

MALAM KEMUNCAK AIDILFITRI BERSAMA BINTANG AKADEMI FANTASIA

Semalam bertempat di Dewan Toh Puan Rahah, Bangunan Yayasan Tun Abdul Razak di Bukit Bintang berlangsungnya majlis Kemuncak Aidil Fitri bersama Artis2 AF.Ada MILA, Mawi, Stacy, Zahid, Faizal, Farah, Dafi, Heliza, Saida, RIZ, Nadia,Toi, Nubhan, Zila, Marsha dan Shawal.


Mila di tempatkan di table premier di mana harga per table is RM3,000! Alhamdulillah kerana MC Voices sudi menaja Da VOM sebahagian dari harga meja tersebut. Terima kasih daun keladi. ;)

Majlis ini katanya di adakan atas permintaan fan club ingin Maestro menganjurkan majlis di mana artis2 AF turut di undang.Katanya lah. huhuhu

Kami mendapat table yang sangat strategik iaitu bertentangan dengan stage dan di belakang kami ialah meja buffet.huhu. Tapi memandangkan kami duduk di meja premier, maka makanan kami di hidangkan. Ada nasi beriyani (sangat sedap nasi n lauk2 dia),ada sate,lemang,nasi himpit,rojak kueh mueh dan buah2an.






Ada mcm makan yee sang tak?

Malam itu Da VOM memang happening giler lah.Bila Mila naik ke pentas untuk menyanyi solo, apa lagi kami pun turut lah memberi sokongan.
























Mila nyanyi lagu raya...
















ewahhhh da VOM turut menari


Da VOM menari di tepi meja. Mila tak tahan terus join kami. Masa tu memanglah jadi perhatian semua kan. Apa lagi klik2 lah orang amek gambar kami menari sekali. hahahahaha



















































Keseluruhan majlis menjadi meriah kerana gabungan Da VOM dengan Riz angels yang havoc.huhu

Lepas abis majlis, kami still stay pasal nampak makanan banyak lagi. So apa lagi kita org makan lah lagi sambil temankan org2 maestro makan.










































Cantek tak jariku. :D


Yang paling best, meja Da VOM, 3 org menang lucky draw. Ahkak, Lan dan Jimboq. Lan dan Jimboq dapat baucer lunch ke seri melayu,menara KL. wahhhh

Ahkak dapat cincin emas tajaan Habib Jewel. Terima kasih habib jewel. :D
Tapi sebenarnyakan, masa mula2 dia org announcelah hadiah apa dapat. Bila sebut ada DVD player, mula lah ahkak cakap nakkkk pastu tiba2 announce barangan sony plak, yang tu ahkak punya gak lah, pastu ada barang habib jewel.Wahh mula rambang mata. muahahahhaa. Tiba2 kan dia announce nombor 0601. Tiba2 cam blur tak perasan nombor ahkak di sebut (walaupun gerak hati berkata cam ada can je nak menang lucky draw malam tu) Alhamdulillah.

Bila naik ke pentas tunjuk no kad tu kena tunggu. Bila dia hulurkan dvd player, ingat tu lah hadiahnya. Rupa2nya utk orang beratur depan. (Dia panggil no sekali banyak so sekali lah orang datang tuntut hadiah kat pentas tu.

Anyway syukurlah dapatkan. Perbincangan di meja bermula lah, ada cakap napa akak tak mintak je dvd player tu dari dia org.hehe Ada yang suggest jual je cincin tu beli dvd player. Senang nanti nak karaoke kannnn

Akhinya, ahkak ambil keputusan utk simpan je hadiah tu. Kenangan tu kannnn

4 comments:

eleza737 said...

kak... emas rm105 per gram skrg..
ekekekeke

Abby ♥ said...

p gadai kak
akak bertuah la
selalu dpt lucky draw

i wanna ur luck toooo :P

Anynomous Fan said...

mana aci!!!!

AZ at Work said...

Ling, hehehe

Abby, saya doakan awak mendapat tuah juag.Amin

Aku, aci mana ada.hahahhaa